27 Haziran 2026 - Cumartesi

Çerçioğlu Didim'de Sahneye çıkıyor, Gençay çaresiz kalıyor

Özlem Çerçioğlu ile Hatice Gençay, CHP saflarında uzun yıllar siyaset yaptı.

Yazar - Yusuf Mehmet Sarışın
Okuma Süresi: 3 dk.
Yusuf Mehmet Sarışın

Yusuf Mehmet Sarışın

msarisin@gmail.com - 0507 723 4769
Google News

Çerçioğlu Didim'de Sahneye çıkıyor, Gençay çaresiz kalıyor

Bir zamanlar aynı partinin çatısı altındaydılar.

Özlem Çerçioğlu ile Hatice Gençay, CHP saflarında uzun yıllar siyaset yaptı. 

Aynı siyasi hedefler için çalıştılar, aynı seçmene hitap ettiler. 

Ancak siyaset yolları ayrıldı. 

Çerçioğlu'nun AK Parti'ye geçmesiyle birlikte Aydın siyasetinde yeni bir dönem başladı.

Bugün Didim'de yaşananlar ise parti değişikliğinin ötesinde, hizmet ve görünürlük açısından dikkat çekici bir tablo ortaya koyuyor.

Son aylarda Didim'de yol yapımından kaldırım düzenlemelerine, çevre yatırımlarından kültür ve sanat etkinliklerine kadar birçok çalışmada Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin imzası görülüyor. 

Son olarak Büyükşehir Belediyesi'nin "Yaza Merhaba Konserleri" kapsamında Kolpa grubu Didim Atatürk Kültür Merkezi'nde sahne aldı. 

Salonu dolduran vatandaşlar, konser için Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.

İlginç olan ise siyasi tablo...

Didim Belediyesi CHP yönetiminde, Aydın Büyükşehir Belediyesi ise artık AK Parti yönetiminde. 

Buna rağmen ilçede kamuoyunda daha çok konuşulan, daha görünür olan ve hizmetleriyle öne çıkan kurumun Büyükşehir Belediyesi olduğu yönünde bir algı oluşuyor.

Siyasette seçmen yalnızca partiye değil, ortaya konulan hizmete de bakar. 

Kim yolu yaptı, kim kaldırımı yeniledi, kim kültür etkinliğini ilçeye getirdi... 

Vatandaş bunları not eder.

İşte bu nedenle bugün Didim'de şu soru daha yüksek sesle soruluyor:

Didim'in belediye başkanı Hatice Gençay mı, yoksa ilçede hizmetleriyle daha fazla görünür olan Özlem Çerçioğlu mu gündemi belirliyor?

Siyasette algı ile gerçek her zaman aynı olmayabilir. 

Ancak algıyı oluşturan da çoğu zaman görünen hizmetlerdir. 

Didim'de son dönemde görünen tablo ise, Büyükşehir Belediyesi'nin ilçedeki ağırlığını artırdığı yönünde okunuyor.

"Siyasette hiçbir adım tesadüf değildir. Özlem Çerçioğlu'nun son dönemde Didim'e yönelik da okunabilir. Ancak bu yoğunlaşma, aynı zamanda siyasi bir tehizmet ve etkinliklerini artırması, sadece belediyecilik faaliyeti olarak tercih olarak değerlendirenlerin sayısını da artırıyor. Çünkü hizmet nereye giderse, siyasi görünürlük de oraya gider."

CHP zaten kaos yaşıyor. AK Parti, Didim'de de bundan istifade etmesini iyi biliyor.  

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Tüm Yazıları